wtorek, 3 listopada 2020

Zamiast sprawdzianu, czyli działamy kreatywnie


 Powtarzanie na wiele różnych sposobów tych samych informacji sprzyja zapamiętywaniu. Dodatkowo pomyślałam, że przy okazji uczniowie nie będą się stresować, rywalizować, doświadczą przyjemności w uczeniu się historii, wiem, że to dla niektórych abstrakcja w odniesieniu do historii. Przy okazji będą ćwiczyć kompetencje kluczowe. Bardzo zależy mi na tym, by zamiast przez tydzień pamiętać daty wydarzeń, potrafili łączyć elementy związane z epoką, ludzi, zjawiska, wydarzenia itp.



Dlatego zrobiliśmy coś zamiast sprawdzianu. Każdy mógł wybrać dowolną formę prezentacji epoki. Wcześniej ustaliliśmy, co mogłoby się znaleźć na takiej prezentacji. Powstały lapbooki, graficzne notatki i gry planszowe.

Oto efekty:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz