poniedziałek, 30 marca 2020

Rozbicie dzielnicowe, czyli genialy w działaniu.

Ja też zapragnęłam skorzystać ze wspaniałego narzędzia, jakim jest genialy. Obserwacja kolegów i koleżanek zainspirowała mnie do przygotowania zadań dla moich uczniów z wykorzystaniem obrazu interaktywnego - genialy.



Zaproponowałam uczniom materiały i zadania do tematu - Rozbicie dzielnicowe. Zawsze obok materiałów i zadań umieszczam dla uczniów zadanie sprawdzające. Wybieram często learningapps, by widzieć, czy uczniowie robią zadanie. Wcześniej przygotowałam klasę w learningapps i każdy uczeń ma swój login i hasło. W ten sposób mogę "śledzić" poczynania moich uczniów.

Okazało się to niezbyt trudne, ale wymagające czasu. Wyszukania informacji, obrazów, zadań. Mam nadzieję, że spodoba się moim uczniom. Jak to bywa można brać i dzielić się do woli.
Narzędzie daje możliwość zrobienia prezentacji, nagrania filmiku z prezentacji.
Zachęcam do skorzystania.

https://view.genial.ly/5e81bc1da8bed70dadfe179a/interactive-image-interactive-image


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz