sobota, 18 stycznia 2020

Lapbook w klasie V, czyli kreatywna powtórka.

Historia jest trudna. Takie stwierdzenie chyba nie jest na wyrost. Przyglądam się na to, ile trudu i  wysiłku wkładają moi uczniowie w zrozumienie historii w klasie V.



Postanowiłam, że postaram się umilić im, jak tylko będzie to mozliwe, uczenie się. Ponieważ moi uczniowie uwielbiają rysować, zaproponowałam , że zamiast powtórzenia i sprawdzianu z działu Europa we wczesnym średniowieczu, wykonamy Lapbooka.

Przygotowałam wymagania, materiały i poświęciłam 2 godziny na pracę z lapbookiem. Cieszyło mnie, że szperają w notatkach z lekcji, podręczniku, piszą odpowiedzi, segregują informacje. Wytrwale dąża do wykonania zadania. Niektórzy potrzebują wsparcia, ale przecież uczenie się jest procesem.

I wiecie co, wydaję mi się, że więcej korzysći uczniom przyniosło rysowanie i przygotowania lapbooka niż sprawdzian.

 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz